Elektroniczny obieg dokumentów, e- archiwizacja, rozwiązania chmurowe to są najnowsze zdobycze technologiczne, które znacznie przyspieszają i ułatwiają proces archiwizacji dokumentów.

Jednakże zawsze pozostaje spora ich część w wersji papierowej, którą należy zarchiwizować.

W tym miejscu z pomocą przychodzi system archiwizacji i przechowywania dokumentów DATA BOX wraz z kartonami do archiwizacji w roli głównej.

Na system DATA BOX składają się:

Dzisiaj przyjrzymy się pierwszemu elementowi – zbiorczym kartonom archiwizacyjnym.

 

Są to specjalnie zaprojektowane kartony, w których możesz przechowywać segregatory z dokumentami jaki i zarówno dedykowane pudełka na dokumenty. Dzięki wygodnym otworom na ręce bez problemu i wygodnie przeniesiesz taki karton, a specjalne wypustki znacznie ułatwią piętrowe ich składowanie co ma niebagatelne znaczenie przy ograniczonej powierzchni biurowej.

                                 

 

Całości dopełnia estetyczna i nowoczesna szata graficzna ze specjalnymi miejscami do podpisu zawartości kartonu aby bez problemu się później ze wszystkim odnaleźć.

W pojedynczym zbiorczym kartonie archiwizacyjnym bez problemu zmieścisz:

  • 8 segregatorów o szerokości grzbietu – 60mm
  • 6 pudełek archiwizacyjnych typu “box” na dokumenty z systemu DATA BOX
  • 6 segregatorów o szerokości grzbietu – 80mm
  • 5 segregatorów o szerokości grzbietu – 100mm
  • i wiele innych.

Karton archiwizacyjny można wykorzystywać wielokrotnie. Posiada certyfikat FSC Mixed Sources.