Sprzedaż wysyłkowa czy prowadzenie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie, kiedy tak wiele firm oferuje swoje usługi. Jak zatem wyróżnić się spośród konkurencji, kiedy Twój produkt jest jednym z wielu? Zadbaj o wrażenia estetyczne, pokaż się z jak najlepszej strony, aby utrwalić wizerunek profesjonalisty w oczach klientów.

Zabezpieczając przesyłkę zrezygnuj ze zwykłej, bezbarwnej taśmy pakownej. Postaw na indywidualizm, oryginalność i wybierz taśmę z nadrukiem.

Isolated macro image of fragile tapes.

Poinformuj klienta już w momencie odbioru przesyłki, że ma do czynienia właśnie z Tobą, projektując taśmę z logotypem lub mottem firmy. Proste “Dziękuję” wyrazi wdzięczność za zakupy w Twoim sklepie. Oznacz paczkę stosując krótkie “Uwaga. Szkło” lub “OSTROŻNIE” widniejące na taśmie, pokazując, że zależy Ci nie tylko na sprzedaży, ale i na bezpiecznym dostarczeniu produktu. Nadaj charakter swoim usługom, bądź widoczny na rynku. Taśma z nadrukiem to również tańsza alternatywa dla tradycyjnych opakowań z nadrukiem. Warto więc użyć wyobraźni i zaprezentować swój taśmowy “image”. Po więcej informacji zaglądnij tutaj.